خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور خبر داد:

افزایش ۵٠ درصدی آمار متوفیان کرونا در نیشابور/ مردم رعایت نکنند آمار افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۰۳

فرماندار ویژه نیشابور از افزایش ۵٠ درصدی آمار متوفیان کرونا در نیشابور طی ١٠ روز اول خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، علیرضا قامتی با اشاره به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در نیشابور، گفت: آمارها نشان می‌دهد، متوفیان کرونا در این شهرستان طی ١٠ روز اول خرداد ماه نسبت به مدت مشابه اردیبهشت ماه ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی مهمترین دلیل این موضوع را عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین به دلیل اقلیم مناسب شهرستان نیشابور، مردم بیشتر در تفرجگاه ها حضور دارند و از طرفی ورود مسافران و گردشگران به این شهر تاریخی افزایش داشته و این موضوع باعث شده که فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان به خوبی رعایت نشود و مرگ و میر مبتلایان به کرونا افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: برای عبور از این وضعیت، تعطیلی مراکز و تجمعاتی مانند روز بازارها، چهارشنبه بازارها، مراسمات عروسی و عزا، همچنان ادامه دارد. 

فرماندار شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه کرونا از بین نرفته بلکه همچنان این بیماری وجود دارد، تاکید کرد: از مردم خواهشمندیم همانگونه که طی ماه‌های گذشته، موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده اند، همچنان این موارد را رعایت کنند تا بتوانیم از این وضعیت به خوبی عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز