خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل نوسازی مدارس فارس از کتابخانه دانش آموز شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۰۰

مدیر کل نوسازی مدارس فارس به همراه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان از کتابخانه دانش آموز شیراز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کتابخانه دانش آموز، سرفراز موصلی به همراه محسن کلاری از کتابخانه دانش آمور شیراز بازدید کردند و از نزدیک در جریان نیازمندی ها و مشکلات این کتابخانه قرار گرفتند.

موصلی ضمن بازدید از سیستم سرمایشی و گرمایشی کتابخانه دانش آموز، دستورات لازم را برای تعمیر و نوسازی این سیستم صادر کرد.

وی همچنین ساختمان قرائت خانه این کتابخانه را نیازمند تغییر ساختاری برای استفاده بهینه از وسائل برودتی عنوان کرد و گفت: کارشناسان نوسازی با حضور در این مکان، در خصوص این مهم نظرات کارشناسی خود را عنوان خواهند کرد.

موصلی افزود: ساختمان کتابخانه دانش آموز طوری ساخته شده که گرمای هوا را جذب می کند لذا نیاز است تا تغییراتی در برخی قسمت ها ایجاد شود.

این مقام مسوول کتابخانه دانش آموز شیراز را یک فرصت بسیار خوب فرهنگی در شهر شیراز قلمداد کرد و گفت: اداره کل نوسازی برای رفع مشکلات این کتابخانه از هیچ کمکی دریغ نمی کند چراکه معتقدیم چنین ظرفیت هایی باید حفظ شود.

در ابتدای این دیدار مهندس محسن کلاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، مختصری از کارهای انجام شده در این کتابخانه در سال های اخیر را تشریح کرد.

تجهیز کتابخانه به آسانسور، خرید صدها جلد کتاب کمک درسی و عمومی، ایجاد سالن رایانه، تعمیر و نوسازی میزهای مطالعه،ایجاد سالن غذاخوری، برگزاری کلاس های ادبی، موسیقی و... از جمله اقدامات عمرانی و فرهنگی انجام شده در کتابخانه دانش آموز بود که مهندس کلاری به آن اشاره کرد.

 کتابخانه دانش آموز یکی از بزرگ ترین کتابخانه های دانش آموزی کشور در 3طبقه است که در میدان معلم شیراز واقع شده است.

این کتابخانه روزانه پذیرای دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان بسیاری به مطالعه و کتاب خوانی است که در دو نوبت صبح و بعدازظهر خدمات ارائه می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز