خبرگزاری کار ایران

معاینه ۸۶۶ نفر از حجاج زنجانی در شعب هلال احمر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۲۶۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: ۸۶۶ نفر از حجاج بیت الله الحرام در شعب جمعیت هلال احمر این استان معاینه شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، امروز در جمع خبرنگاران،  افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر 99 واکسن مننژیت برای واکسیناسیون زائران حج تمتع امسال را تامین کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در استان زنجان،  تاکید کرد: زائران حج تمتع امسال که مراحل تاییدیه پزشکی را طی کرده‌اند، می توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه هلال احمر، نسبت به تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند.

وی،  گفت: واکیسناسیون حجاج این استان در شعب ابهر، خدابنده و زنجان انجام می شود.

میرزایی اظهارداشت: علاوه بر واکیسنه کردن، 860 نفر از حجاج نیز  معاینه شده اند.

وی ادامه داد: واکسینه و معاینه حجاج بیت الله الحرام در استان زنجان توسط سه پزشک انجام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: امسال یکهزار و 60 نفر از زائران خانه خدا در قالب هشت کاروان در شعب بیان شده هلال احمر این استان واکسینه می شوند.

میرزایی خاطرنشان کرد: مراحل واکسینه و معاینه حجاج در شعب جمعیت هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت ویژه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز