خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

لاهیجان در حوزه راه روستایی جزو شهرستان‌های محروم محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۲۸

فرماندار لاهیجان گفت: لاهیجان در حوزه راه روستایی جزو شهرستان‌های محروم محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان با اشاره به تخصیص 35 درصد از اعتبارات در حوزه راه گفت: لاهیجان در حوزه راه روستایی جزو شهرستان های محروم محسوب می‌شود.
 
میرغضنفری یکی از دلایل عدم استقبال سرمایه گذار در پروژه منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را مشکل راه دانست و افزود: راه یکی از زیرساخت‌های گردشگری است و در شهر نمونه گردشگری این زیرساخت مناسب نیست.

وی از مدیران کل راهداری و راه و شهرسازی گیلان خواست در بعضی پروژه ها بازنگری داشته باشند .

فرماندار لاهیجان همچنین یکی از معضلات لاهیجان را پروژه پل روگذر میدان گیل دانست و گفت: ساخت این پل از مطالبات مردم شرق گیلان است و دکتر نوبخت و استاندار گیلان نیز در  سفر روز جمعه به لاهیجان قول مساعدی برای پیگیری آن داده اند .

میرغضنفری در ادامه به رانش زمین در سوستان اشاره داشت و گفت: امیدواریم تا پایان خردادماه امسال وضعیت این جاده مشخص شود.

فرماندار لاهیجان یکی دیگر از مشکلات لاهیجان و رودبنه را موضوع تغییرکاربری ها دانست و ابراز امیدواری کرد تا در راستای حفظ حقوق شهروندان و همچنین شهرداری ها دورنمای مشخصی برای این موضوع معین شود تا از معضلات اجتماعی احتمالی جلوگیری شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز