خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

آژیر خطر کرونا در تبریز به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۲۷

فرماندار تبریز گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، از مردم می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، با بیان اینکه نگهداری شرایط فعلی شهرستان در خصوص مبارزه با بیماری کرونا ضروری است، گفت: همه مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه ستاد کرونا تبریز، ساعت کاری تمامی ادارت و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا اطلاع بعدی از ساعت۷/۳۰ تا ۱۳/۳۰ خواهد بود. همچنین تمامی مساجد صرفا در وقت نمازهای یومیه برای برگزاری نماز جماعت باز خواهند بود و هیچگونه مراسمی در مساجد برگزار نخواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: تمام رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یک چهارم ظرفیت خود فعالیت خواهند کرد و تمامی شهربازی‌ها از ۱۶ خرداد ماه با رعایت موارد بهداشتی، استانداردسازی تمام وسایل بازی و ضدعفونی روزانه محوط شهربازی‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنان استفاده از ماسک در بحث حمل و نقل عمومی برای رانندگان و مسافرین الزامی بوده و شهرداری با همکاری بسیج در برخی محلات پرخطر تبریز همچنان برای آگاهی مردم از بلندگوهای سیار استفاده کند.

فرماندار تبریز تاکید کرد: شبکه بهداشت تبریز با اصناف مناطق پرخطر که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی طبق پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهد. همچنین داروخانه‌ها و نانوایی‌های سطح شهر از پذیرش مشتری در داخل مغازه خودداری کرده و خدمات خود را در بیرون از مغازه با رعایت فاصله اجتماعی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری‌های مناطق بحث نظافت، تنظیف و لایه روبی جوب‌های سطح شهر تبریز را به‌طور جد ادامه دهند و صداوسیما استان همچنان شعار در خانه بمانیم را برای افراد بالای ۶۰ سال تبلیغ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز