خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین 3 برابر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۲۱

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 3 برابر رشد یافته است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: ۷۸ سرمایه گذار در سال جهش تولید در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی استان قزوین جذب شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در سال جاری همچنین ۵۵ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شده که در این حوزه نیز شاهد رشد چهار برابری نسبت به پارسال هستیم، افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی استان، برنامه توسعه ۵۰۰ هکتاری اراضی در بعضی شهرک های پرتقاضا را در دستور کار داریم.

خانپور بیان‌کرد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار و واگذاری اراضی مربوط به شهرک های صنعتی خرمدشت، لیا، حکیمیه و کاسپین بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب و همچنین فرهنگ بالای سرمایه پذیری و اهتمام و تعامل مدیران اجرایی استان، شهرک های صنعتی قزوین در کشور جزو مناطق پر تقاضا برای جذب سرمایه گذار هستند.

این مسئول عناون کرد: تلاش داریم تا در سال جاری در جذب سرمایه گذار و همچنین احیای واحدهای تولیدی راکد جزو استان های برتر کشور باشیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۱۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز