خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آمار مبتلایان به کرونا در تایباد رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۱۸

فرماندار تایباد گفت: در ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۴۰ بیمار با نتیجه آزمایش مثبت به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش شده که روند افزایشی را نشان می‌دهد.

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان نتیجه آزمایش 291 نفر مثبت اعلام شده است که این رقم در روز جمعه 9 خردادماه 253 نفر اعلام شده بود.

وی افزود: مجموع افراد بستری شده از ابتدا تاکنون در این شهرستان 196 نفر اعلام شده و در حال حاضر هفت بیمار مبتلا در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهر تایباد تحت مراقبت درمانی هستند.

سیاح بیان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مقابله خوبی در مقابل این ویروس داشتند، اما با برگشتن کارها به روال عادی این فاصله گذاری کمتر شده و آمار مبتلایات رو به افزایش است که باید تمهیدات در خصوص رعایت نکات بهداشتی جدی‌تر اعمال شود.

وی مطرح کرد: 9 نفر از شهروندان تایبادی براثر ابتلا به کرونا ویرس جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با آمار فوتی‌های سایر شهرستان‌ها کاهش چشمگیری داشته و این امر نشان می‌دهد در مرحله درمان و مراقبت خانگی همکاری بیشتری صورت گرفته است.

فرماندار تایباد افزود: 99.36 درصد از جمعیت این شهرستان در دومین مرحله طرح غربالگری شرکت کرده‌اند.

وی به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس ماندن در خانه و جلوگیری از ترددهای غیرضروری است، باتوجه به طولانی شدن بازه زمانی این بیماری و جلوگیری از ضررهای اقتصادی فعالیت‌ها به روال گذشته برگشته اما مردم باید با رعایت نکات بهداشتی از حضور غبر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز