خبرگزاری کار ایران

نبیونی مطرح کرد:

شهرداری تاکنون هیچ لایحه‌ای در حوزه سرمایه گذاری به شورا ارائه نکرده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۰۷

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای شهر کرج گفت: در طول دو سال گذشته شهرداری کرج هیچ لایحه ای درحوزه سرمایه گذاری به این کمیسیون ارائه نکرده است.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی در دهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای شهر کرج با بیان اینکه شورای شهر لایحه محور است، اظهار داشت: در طول دوره پنجم شورا تنها لایحه ای که به شورا ارجاع شده است در خصوص پارک استاد شهریار است که این لایحه در راستای پیشنهاد خود کمیسیون سرمایه گذاری بود.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع سرمایه گذاری در پروژه های شهری آن هم با رویکرد مشارکت بخش خصوصی به دلایل مختلفی طی سالهای اخیر مورد توجه مدیریت شهری قرار نگرفته، تصریح کرد: در این راستا نشان داده می شود که سازمان سرمایه گذاری اولویت اول شهرداری نیست به طوری که می توان با کمک این سازمان پروژه های مهم مشارکتی با سرمایه گذاران اجرا کرد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه رویکرد در سرمایه گذاری باید طولانی مدت شود، بیان کرد: توجه به ظرفیت های موجود نشان می دهد اگر به سمت میدان دادن بیشتر به بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای پروژه ها نرویم و اگر زمینه های لازم برای حضور این بخش نیز فراهم نشود، نمی توان انتظار داشت که امور به نحو مناسب سامان یابد. 

نبیونی یادآور شد: مشارکت دادن بخش خصوصی در انجام پروژه ها یکی از این راه‌های ایجاد درآمد پایدار تلقی می شود؛ موضوع مهمی که باید دید چقدر در حوزه میدان عملیاتی، توان پیاده شدن در کلانشهر کرج را دارد.

به گفته رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر کرج، تعیین تکلیف پارک شهریار،تعیین تکلیف پروژه مشارکتی تقاطع بلوار سرداران و بلوار حدادی در منطقه پنج و پروژه مشارکتی زمین میدان شاه عباسی در منطقه 2 از مواردی بود که در این کمیسیون برای اجرای آن هر کدام از اعضاء کمیسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز