خبرگزاری کار ایران

نگرانی استاندار کرمانشاه از روند رو به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۸۲۶

استاندار کرمانشاه گفت : روند روبه افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا نگران کننده است در صورت لزوم اقدامات سختگیرانه‌تری برای کنترل بحران کرونا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه  در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که با حضور دکتر گرکانی رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور و اعضای ستاد بحران برگزار شد؛ اظهار داشت: آمارها نشان می دهد در استان کرمانشاه شاهد یک روند رو به افزایش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین آمار فوتی‌ها هستیم.

وی با تاکید بر این نکته که وضعیت کرمانشاه در زمینه بحران کرونا اصلا خوب نیست در ادامه اظهار داشت: کرونا قابل درمان نیست ولی قابل مدیریت هست. البته برای مدیریت این بحران سخت نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

 بازوند تاکید کرد: مردم باید از حضور در تجمعات غیرضروری و اماکن شلوغ به شدت پرهیز کنند. 

وی افزود: از مردم عزیز کرمانشاه تقاضا داریم در کنترل این بحران همکاری کنند تا مجبور به اتخاذ تصمیماتی نشویم که منجر به تعطیلی کسب و کارها شود و معیشت مردم در تنگنا قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: مصوبات جدید و سختگیرانه تری به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی ارایه شده که به اجرا گذاشته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این سختگیری ها اعمال نشود، هزینه ها و خسارات زیادی را برای معیشت مردم خواهد داشت و جان بسیاری از عزیزان ما به خطر خواهد افتاد. در این شرایط بخش مهمی از توان مدیریت استان صرف کنترل این بحران  خواهد شد و از برنامه ریزی مناسب برای اشتغال زایی و جهش تولید در استان بازخواهد ماند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا باید به فکر حفظ سلامت کارکنان باشیم. در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی پروتکل نحوه فعالیت ادارات در ایام آتی را تدوین کند و در نشست آتی ارائه دهد. همچنین آموزش و پرورش نیز جمع بندی خود را در مورد نحوه فعالیت مراکز آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز