خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره انتخاب برترین‌های ورزشی استان خبر داد؛

مشارکت49 هیات ورزشی در جشنواره هدف آذربایجان شرقی/برگزاری اختتامیه جشنواره هدف در دهه سوم خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۶۳۱

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره انتخاب برترین‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: 49 هیئت ورزشی استان با تعیین برترین ورزشکاران سال 98 و ارائه آن به دبیرخانه، در برگزاری جشنواره مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،شهرام دبیری با بیان این‌که مشارکت هیئت‌های ورزشی استان در جشنواره بی‌سابقه بوده، گفت: با پایان زمان ارائه لیست برترین‌ها که به دلیل حساسیت و تازگی کار دو نوبت تمدید شده بود، تنها هیئت پزشکی ورزشی لیست برترین‌های خود را به دبیرخانه ارسال نکرده ولی امیدواریم تا زمان برگزاری جلسات داوری این دو هیئت نیز لیست برترین‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی افزود: طی هفته جاری اولین جلسه داوری انتخاب برترین‌های ورزش استان برگزار می‌شود؛ انتخاب برترین ورزشکار زن و مرد، برترین داور زن و مرد، برترین مربی زن و مرد و همچنین انتخاب برترین پدیده زن و مرد در دستور کار هیئت داوری قرار دارد.

رئیس جشنواره هدف با اعلام خبر آغاز به کار کمیته تحقیق جشنواره نیز گفت: این کمیته متشکل از اعضای دبیرخانه و اداره کل ورزش و جوانان کار رسیدگی به شکایات ورزشکارانی که خود را برتر از افراد اعلام شده می‌دانند را بر عهده دارد.

 وی تاکید کرد: در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا، اختتامیه جشنواره هدف در دهه سوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز