خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد:

مشکل حوزه قضایی بافق فضاسازی مجازی است/بررسی ایجاد شورای حل اختلاف صلحی ویژه کارگری

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۶۲۷

رئیس کل دادگستری یزد با بیان اینکه نیمی از پرونده کیفری و حقوقی شهرستان بافق مرتبط با موضوع و امور خانواده است گفت: مشکل حوزه قضایی بافق فضاسازی مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری با اشاره به مشکلات حوزه قضائی شهرستان بافق اظهار داشت: یکی از مشکلات حوزه قضایی این شهرستان بحث فضای مجازی است که برخی افراد با اغراض و مقاصدی دست به قلم می‌شوند و فضا سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: این مهم در حالی است که واقعیت چنین نیست و هیچ نفعی نیز برای مردم ندارد و این اقدامات در فضای مجازی آرامش روانی جامعه را ممکن است مخدوش کند که رفتار این عده به عنوان فعالان مجازی زیبنده شهرستان نیست.

دهشیری افزود: در این باره توصیه می شود که مراقب باشند انسجام و وحدت بین مسئولان و مردم حفظ شود و از دوقطبی کردن جامعه اجتناب کنند و باید در این حوزه نظارت قوی تری اعمال شود.

رئیس دادگستری استان یزد ادامه داد: باید سعی شود پلیس فتا به منظور رصد و نظارت بر فضای مجازی در این شهرستان فعال‌تر شود.

دهشیری با اشاره به مسائل پسا کرونا در حوزه کارگری تصریح کرد: به رئیس دادگستری پیشنهاد داده شد بررسی کند در صورت نیاز، شورای حل اختلاف صلحی ویژه کارگری در این شهرستان که از نیروی غنی کارگری برخوردار است دایر شود.

وی بر ضرورت برخورد با زمین خواری تاکید کرد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه زمین خواری باید فعالیت بیشتری داشته باشد و حداقل فصلی یکبار با حضور نهاد‌های متولی حوزه زمین در شهرستان برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد مدیریت خانواده را به عنوان زیربنایی ترین مدیریت که کیفیت دیگر مدیریت ها متفرع بر این مدیریت است دانست وگفت: با توجه به تعداد بالای پرونده های خانوادگی در شهرستان بافق تشکیل بنیاد صیانت از خانواده در این شهر ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز