خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد؛

پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیرهم‌سطح قدس بندر عباس / آغاز بتن‌ریزی عرشه غربی

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۷۶

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیر هم سطح قدس، با آغاز بتن‌ریزی عرشه‌های ضلع غربی این پروژه خبر داد.

به گزارش ایلنا بندرعباس، عبدالرضا بهادر با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه از نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کرده و اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به آغاز بتن‌ریزی عرشه‌های ضلع غربی این تقاطع غیرهم‌سطح، افزود: حفاری و آرماتوربندی ستون‌های ضلع شرق نیز به اتمام رسیده و بزودی کار بتن‌ریزی این قسمت نیز آغاز می‌شود.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طراحی این پروژه به شکلی است که مسیر رفت و برگشتی شرق و غرب را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهم‌سطح قدس به دلیل وجود کانال بزرگ دفع آبهای سطحی(خور)، در واقع به شکل دو دستگاه پل روگذر طراحی شده و در حال اجرا است.

بهادر گفت: اعتبار این پروژه حدود 270 میلیارد ریال بوده و طبق برنامه زمانبندی مشخص، در حال پیشرفت است.

اضافه می‌شود، این پل روگذر در هر لاین هفت و نیم متر عرض داشته و از ابتدای رمپ تا انتهای آن، جمعا 400 متر(هر پل 200 متر) طول دارد.

در حال حاضر، چهار پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شامل تقاطع‌ قدس، مهرگان، نایبند و پیامبر اعظم(ص) در شهر بندرعباس مراحل اجرایی خود را طی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز