خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان خبر داد:

توقیف چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف در آب‌های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۵۰

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف در آبهای هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ حسن آزادی با اشاره به گزارش‌های واصله از پایش سامانه vms به این یگان گفت: چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف به دلیل تخلفاتی از قبیل اختلال در سیستم دیده بانی شناورها و صید در خارج از محدوده تعیین شده به بندرگاه فراخوان شدند.

وی افزود: این شناورها پس از دلالت به بندرگاه صیادی بندرعباس،توقیف و صید و  ادوات آنها توسط عوامل پایگاه حافاظت منابع شیلات بندرعباس و کارشناس اداره شیلات شهرستان  بندرعباس تا رسیدگی قانونی پلمپ شد.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: این شناورها پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی از طریق واحد حقوقی شیلات هرمزگان به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد:  به منظور اهمیت حفاظت از آبزیان برای نسل‌های آینده و بکارگیری روش‌های صید و صیادی اصولی و پیرو تاکیدات مدیر کل محترم روند برخورد با متخلفین صید و صیادی با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: همکاری و حمایت مدیر کل شیلات تاثیر بسزایی در کاهش تخلف‌ها دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقاء فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.

وی یادآور شد: تلفن ۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هرگونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز