خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد خراسان خبر داد:

‌نصب بزرگترین نمایشگر شهری استان در نیشابور با سرمایه گذاری فولاد خراسان

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۹۷

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از عملیات احداث سازه بزرگترین نمایشگر شهری استان خراسان رضوی، به همت و سرمایه گذاری مجتمع فولاد در نیشابور خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور ، کسری غفوری در مراسم کلنگ زنی پروژه آماده کردن سازه و نصب بزرگترین نمایشگر یکپارچه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: در راستای بحث مسئولیت های اجتماعی و منطقه ای مجتمع فولاد خراسان سعی دارد با اجرای طرح های مفید نقش بسزایی در این شهرستان ایفا کند. 

وی در این خصوص افزود: با همت همکاران در مجتمع فولاد خراسان، فرماندار، نمایندگان مجلس و شهردار این اتفاق خوب رقم خورد که امیدواریم بتوانیم در کمتر از ٢ ماه بزرگترین تلویزیون شهری استان خراسان رضوی را به سرانجام برسانیم که در واقع به نوعی آغازی جدید است تا بتوانیم نیشابور بزرگ را بیشتر به همگان بشناسانیم. 

وی اظهار داشت: نصب این نمایشگر یکپارچه که مساحت صفحه آن بدون احتساب سازه نگهدارنده ٩۶ متر مربع است، به همت و سرمایه گذاری فولاد خراسان در ضلع جنوب غربی میدان امام رضا(میدان باغرود) و با هدف مشارکت مجتمع فولاد در بهسازی سیما و منظر شهری و در پی تفاهم به عمل آمده با شهرداری نیشابور صورت می گیرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه نمایشگر با ارتقای کیفیت شکلی و محتوایی قابلیت پخش زنده مراسم و رویدادهای ملی مذهبی، اطلاع رسانی و ترویج مباحث فرهنگی را دارا می باشد، اعلام کرد: برای تهیه این نمایشگر که از استاندارترین و به روزترین تجهیزات مشابه در کشور می باشد، سرمایه ای بالغ بر ١٧ میلیارد ریال از سوی فولاد خراسان هزینه شده است.

غفوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زائران جهت زیارت حرم امام رضا(ع) از این مسیر عبور می‌کنند به نوعی این تلویزیون تعبیه شده که همه بتوانند تصاویر را مشاهده نمایند تا معرفی باشد برای ظرفیت های اقتصادی و گردشگری این شهرستان و طبق برنامه ریزی های انجام شده با توجه به موفق بودن این طرح دومین تلویزیون بزرگ شهری در منطقه دیگری از شهر جایگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه از طرح هایی که برگزیده و ارزنده برای شهرستان باشد استقبال خواهیم کرد، ادامه داد: در راستای مسئولیت‌ها در حوزه‌ های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و گردشگری نیز برنامه هایی در پیش رو و خبرهای خوبی برای مردم نیشابور خواهیم داشت.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: روزی که استاندار در خراسان رضوی مستقر شدند یکی از بزرگترین طرح ها، طرح مثلث اقتصادی بود که در این طرح هر شهرستان یک معین اقتصادی در راستای مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی برای توسعه شهرستان خود خواهد بود. 

هاجر چنارانی با بیان اینکه مفتخر هستیم در آغاز مجلس دوره یازدهم اقدامی خوب با مشارکت تمام صورت گرفته است افزود: امیدواریم در آینده شاهد افتخاراتی دیگر از معین های اقتصادی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان باشیم. 

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که بر کشور ما حاکم است متاسفانه با بیماری کرونا شاهد تعطیلی و ورشکستگی بسیاری از سازمان ها و ارگان های اقتصادی هستیم اما خوشبختانه در این برهه از زمان شاهد این بودیم که فولاد خراسان در بخش های مختلف برای خود امتیازات معتبری را کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز