خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هرسین خبر داد:

اعلام وضعیت قرمز در شهرستان هرسین/ هر نوع مراسمی در شهرستان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۹۱

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان هرسین، برگزاری هر نوع مراسمی در این شهرستان ممنوع است .

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با برگزاری هر نوع مراسم ممنوع اعلام اینکه شهرستان هرسین در ردیف شهرستان‌های با "وضعیت قرمز" معرفی شده است، گفت: باید در جهت مهار این ویروس نظارت‌های سختگیرانه و مستمر در شهرستان لحاظ شود.

شاه آبادی با تاکید بر اینکه برگزاری هر نوع مراسمی در این شهرستان ممنوع است تصریح کرد: با توجه به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وهله اول به نفع مردم است لذا برگزاری هرگونه مراسم ممنوع و در صورت اجرا بعد از تذکر مراسم تعطیل خواهد شد.

فرماندار هرسین همچنین اداره صمت و اتاق اصناف را مکلف کرد تا با مالکان تالار‌های پذیرایی شهرستان تماس گرفته و موارد لازم را به آنان یادآوری کنند.

شاه آبادی همچنین در این جلسه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها، ادارات دولتی و اماکن عمومی تاکید کرد و بیان داشت: ورود کارکنان و مراجعه‌کنندگان بدون ماسک به اماکن مذکور ممنوع است و مراتب کنترل و نظارت بر عهده ریاست آن مجموعه است.

به گفته فرماندار هرسین نظارت بر حسن اجرا و پیگیری مصوبات جلسه و موارد مذکور برعهده تیم بازرسی فرمانداری است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز