خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان خبر داد:

نبود اعتبارات دولتی برای پایان شبکه فاضلاب بویین میاندشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۰۶

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت از طریق اعتبارات جاری و عمرانی اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هاشم امینی با بیان اینکه در شهر اصفهان حدود ۹۲ درصد شبکه فاضلاب اجرا شده عنوان کرد: بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت از طریق اعتبارات جاری و عمرانی اجرا شده است. این در حالیست که هم اکنون منابع مالی دولت به گونه ای نیست که اعتباراتی برای اجرای مابقی شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت تخصیص دهد.

وی اجرای تبصره ۳ را بهترین راهکار برای اجرای به موقع ۴ کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت دانست و اعلام کرد: با اجرای ماده واحده  تبصره ۳ می توان در کوتاه ترین زمان ممکن شبکه فاضلاب در این شهرستان را تکمیل کرد .

 مدیرعامل آبفا استان اصفهان افزود: طول شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت، ۶۲ کیلومتر است که از این رقم ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده و ۴ کیلومتر باقی مانده در محله ششجوان و بویین است..

 امینی با اشاره به بالابودن آب های زیر زمینی در این شهرستان به اهمیت اجرای تاسیسات فاضلاب در این منطقه پرداخت و بیان داشت: تصفیه خانه فاضلاب در ۳ مدول در شهرستان بویین و میاندشت در مدار بهره برداری است که در صورت تخصیص اعتبارات، بازسازی و تجهیز فاز یک آن در آینده نزدیک در دستور کار قرار می گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز