خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت سرخس خبر داد:

بخشی از تجهیزات بیمارستان لقمان حکیم سرخس نصب شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۰۳۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس از تجهیز بیمارستان لقمان حکیم این شهرستان به دستگاه‌های امحاء زباله، رادیولوژی دیجیتال و رادیولوژی سیار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، دکتر سالاری با بیان اینکه کارهای خوبی در راستای ارتقاء و تجهیز بیمارستان تاکنون انجام گرفته که البته در شان مردم ولایت مدار سرخس نیست، گفت: بالغ بر 5/7 میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی که ما حصل سفر جان بابایی معاون وزارت بهداشت به شهرستان در سال گذشته بود را تحویل گرفتیم.

وی با تقدیر از پیگیری های فرماندار، نماینده شهرستان و مساعدت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: اولین محموله دستگاه‌های امحاء زباله ، رادیولوژی دیجیتال، وسی آرم یا رادیولوژی سیار که نیازمند سرب کوبی اطاق عمل دارد طی چند روز گذشته در بیمارستان لقمان سرخس نصب و راه اندازی شد.

وی در خصوص کادر پزشکان متخصص بیمارستان اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون 7 پزشک متخصص در بخش های  داخلی، قلب ، رادیولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، کودکان، بیهوشی و جراحی عمومی در شهرستان انجام وظیفه می کنند.

دکتر سالاری تصریح کرد: با آنکه در ایام شیوع بیماری کرونا مشکلاتی داشتیم توانستیم با همکاری همه دستگاه‌های شهرستان و کادر بهداشت و درمان این بیماری را تاکنون مدیریت و از وضعیت قرمز به سفید ارتقاء پیدا کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس گفت: متاسفانه به علت عدم اعتبار لازم ، بال چپ بیمارستان غیر فعال و همچنین نداشتن دستگاه سی. تی. اسکن و ای. سی. یو در این واحد درمانی یکی از مشکلات عمده ماست که امیدواریم با همکاری مدیران شهرستان و استان ، نماینده حوزه انتخابیه  و امام جمعه محترم بتوانیم این کمبودها را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز