خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

مرحله تکمیل اطلاعات متقاضیان مسکن ملی در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۳۹

متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین ثبت نام کرده اند، باید براساس برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم گفت: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی  تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری ننموده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آنها اعلام می شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک خود کنند.

مبارک قدم افزود : همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه 13 خردادماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز