خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در 4 استان کشور/ هوای تهران تا آخر هفته گرم است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۵۱

کارشناس هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی، گفت: برای امروز در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، دامنه‌های زاگرس در استان‌هایی مانند همدان، مرکزی، قم و اصفهان انتظار بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا در ساعات بعدازظهر روز یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، گلستان و خراسان شمالی رشد ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در دو روز آینده در برخی ساعات در شرق کشور به ویژه در شهرستان زابل با گرد و خاک روبه‌رو هستیم. همچنین استان خوزستان و جزایر شمال خلیج فارس وزش باد‌های شدید و وقوع گرد و خاک را دارند.

گودرزی تصریح کرد: بعد از روز دوشنبه در نقاط مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. البته از بعدازظهر روز یکشنبه و روز دوشنبه هم کاهش موقت دما را برای استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: تهران با آسمانی صاف همراه وزش ملایم باد روبه‌رو خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هوای تهران تا آخر هفته گرم خواهد بود و امروز بیشینه دمای آن به ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز