خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سبزوار مطرح کرد:

تصویب طرح تشکیل استان به مرکزیت سبزوار در دوره فعلی مجلس بعید است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۳۱

نماینده منتخب غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل استان به مرکزیت سبزوار را در ۴ سال آینده بعید می‌دانم اما نباید مطالبه ‌گری در این باره را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، علی اصغر عنابستانی در نشست امروز خود با اصحاب رسانه گفت: ما باید به دنبال همبستگی اجتماعی باشیم و از هم گسیختگی اجتماعی جلوگیری کنیم.

وی گفت: رابطه مجلس یازدهم و دولت با تعامل پیش خواهد رفت و ۴ سال آینده، بهترین دوره همکاری و هم‌افزایی نمایندگان غرب خراسان در مجلس خواهد بود، ما بدون در نظر گرفتن جبهه های سیاسی همه باهم و درکنار هم در جهت منافع مردم قدم برمی داریم .

عنابستانی افزود : اگر نمایندگان، رسانه ها، مدیران دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و نخبگان دست در دست هم و در کنار هم باشند و منافع مردم را دنبال کنند شاهد پیشرفت سبزوار بزرگ خواهیم بود .

عنابستانی گفت: من از سنگ اندازی های احتمالی هراسی ندارم و پرچم صلح و دوستی را بالا گرفته ام تا دوشاش هم درآبادانی غرب خراسان و هم درجهت رفع مشکلات مردم قدم بردارم .

عنابستانی درخصوص انتصاب مدیران دستگاه های اجرایی گفت : انتصاب مدیران به نمایندگان مجلس ارتباطی ندارد اما هیچ مدیری حق ندارد ریل‌‌گذاری نمایندگان مجلس خارج شود.

عنابستانی ادامه داد : تشکیل استان به مرکزیت سبزوار را در ۴ سال آینده، بعید می‌دانم، اما نباید مطالبه‌گری در این باره را کنار گذاشت، به این گفته که ایجاد ۶ شهرستان، زمینه تشکیل استان را فراهم می‌کند، انتقاد دارم و این حرف صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز