خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

جمالی پور، شهادت استاندار دولت اصلاحات در قزوین را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۶۹۱

استاندار قزوین با صدور پیامی یاد و خاطره شهید مسعود امامی را گرامیداشت و گفت: این شهید از مدیران توانمند و اخلاق مدار بود که عمر خود را برای خدمت رسانی خالصانه به مردم سپری کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، متن پیام تسلیت هدایت الله جمالی‌پور به مناسبت نهم خرداد سالروز آسمانی شدن شهید مسعود امامی و همراهانش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم خرداد ماه سالروز شهادت مهندس مسعود امامی؛ استاندار خدوم و مردمی قزوین و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد در جریان امداد رسانی به زلزله زدگان منطقه الموت را گرامی می داریم. 

در بخش بعدی این پیام آمده است: بی تردید شهید امامی مدیری توانمند، مردم دار،اخلاق مدار و پایبند به ارزش های والای انسانی و اسلامی بود که عمر شریف خود را در جهت خدمت رسانی به خلق و کمک به هموطنان عزیز سپری نمود و برای همیشه نامی نیک از خود در ذهن مردم این خطه برجای گذاشت.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب سالروز حادثه تاسف بار سقوط بالگرد حامل استاندار خدوم و متدین استان قزوین و همراهان ایشان را که برای انجام وظیفه وخدمت به مردم زلزله زده الموت در نهم خرداد سال ۱۳۸۳،عازم این منطقه بودند و در مسیر خدمت به خلق خداوند به  لقای الهی شتافتند را به خانواده های داغدیده آنان و مردم متدین استان و علاقمندان به ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند رحمان برای بازماندگان صبر جزیل و برای آن عزیزان از دست رفته، غفران الهی مسئلت می نمایم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز