خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مدیران ورزش خراسان رضوی از نگاه مشهد محور فاصله بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۶۸۳

عضو کانون مدیران باشگاهای پایه فوتسال خراسان رضوی گفت: درست است که مشهد طبق شیوه نامه جدید قرمز اعلام شده اما لزومی ندارد ورزش و اماکن ورزشی را در شهرهایی که وضعیت آنها سفید اعلام شده است، تعطیل نگه داشت.

ابوالفضل وطن پرست در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن گلایه از اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در حالی که از سویی رسانه ملی و سایت های معتبر اعلام شده که اماکن ورزشی در شهرهایی با وضعیت سفید از ابتدای خرداد بازگشایی می‌شوند ، اما تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان صادر نشده است.

عضو کانون مدیران باشگاهای پایه فوتسال استان اظهار داشت: درست است که مشهد طبق شیوه نامه جدید قرمز اعلام شده اما لزومی ندارد ورزش و اماکن ورزشی را در شهرهایی که وضعیت آنها سفید اعلام شده است تعطیل نگه داشت.

وی گفت: با توجه به تعطیلی سه ماهه اماکن ورزشی کشور دیگر صبر ورزشکاران و ورزش‌دوستان به سر آمده، با توجه به اینکه بخشنامه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی صادر نشده است اما اکثر اماکن ورزشی در بیشتر شهرستان ها باز است.

مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان شهرداری خلیل آباد در اعتراض به به وضع موجود گفت: متاسفانه به اداره ورزش و جوانان که مراجعه می‌کنیم جواب منفی دریافت می‌کنیم و مجبور می‌شویم برای استفاده از یک تایم سالن کیلومترها راه طی کنیم و خود این کار خارج از خطرات و هزینه‌ها به نظرم از لحاظ کرونا هم خطراتی دارد و از سوی دیگر تیم‌هایی که دیرتر اقدام به تمرین می‌کنند قطعا در آینده با مشکلاتی روبه رو خواهند بود.

وی گفت: با توجه به اینکه هر روزه تماس‌هایی از سوی خانواده های ورزشکاران مبنی بر استفاده از امکانات باشگاه و سالن داریم و با توجه به اینکه اکثر اماکن عمومی بازگشایی شده بهتر است اماکن ورزشی در شهرهایی با وضعیت سفید نیز بازگشایی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز