خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

اعلام وضعیت هشدار در کرمانشاه نگران کننده است/ مردم رعایت نکنند، محدودیت‌های شدیدی برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۴۲

استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه در دو هفته گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن اعلام زنگ خطر دوباره کرونا در کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدار و خطر قرار گرفته و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

بازوند با اشاره به بستری شدن ۲۱۸ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان گلستان خاطرنشان ساخت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجموع آمار مبتلایان تا به امروز درکرمانشاه به ۴۳۱۰ نفر رسیده که بسیار نگران کننده است و با تداوم روند فعلی سلامت مردم در خطر خواهد بود.

همه موظف به تلاش برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم

نماینده عالی دولت در کرمانشاه‌ گفت: با توجه به این شرایط و در صورت تایید ستاد ملی کرونا محدودیت های ترددی بیشتری در استان اعمال خواهد شد و مردم باید مطلع باشند که عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی هزینه‌های زیادی را به استان در مقوله سلامت و سایر حوزه های کسب و کار وارد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در صورت تداوم این روند افزایشی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تدابیر جدیدی اندیشیده شده و مردم و مسئولان همه موظف به همکاری هستند، زیرا سلامت عمومی برای همه ما اولویت دارد. 

وی در خاتمه یادآور شد: در این مرحله از فرآیند کنترل و مهار بیماری مشارکت مردم بسیار موثر است و نظارت بیشتری برای انجام پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستانها انجام و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز