خبرگزاری کار ایران

دو تفاهمنامه با حضور نوبخت در گیلان به امضا رسید؛

از اجرای 92 پروژه جهش تولید در گیلان تا ساخت یک هزار واحد مسکن محرومان

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۷۳

تفاهمنامه پروژه های جهش تولید گیلان و ساخت یک هزار واحد مسکن محرومان به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان تفاهمنامه پروژه های جهش تولید گیلان در سال 99 بین استانداری گیلان و سازمان برنامه و بودجه برای اولین بار در سطح کشور به امضا رسید.

این تفاهمنامه با هدف تکمیل و به بهره‌برداری از 92 پروژه جهش تولید استان در سال 99، به امضاء دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان رسید .

همچنین در ادامه، تفاهمنامه ساخت 1000 واحد مسکن محرومان در استان گیلان به امضای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور رسید.

همچنین با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، تفاهم نامه احداث یک هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به امضاء رسید و مبادله شد.

گفتنی است با بهره برداری از 92 پروژه جهش تولید گیلان برای 6764 نفر شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز