خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت فارس خبر داد:

بهره برداری پروژه کاغذسازی زاگرس گامی موثر در ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۲۸

رئیس‌سازمان صمت استان فارس با اشاره به اینکه کارخانه کاغذسازی زاگرس زمینه‌ساز اشتغال مستقیم بیش از ۳۵۰ نفر خواهد بود، گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه کاغد سازی زاگرس بعنوان صنعت پایه گامی موثر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ایزدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی کارخانه کاغذسازی زاگرس در محدوده صنعتی شهرستان زرقان، در جهت تسریع به ثمر رسیدن واحد صنعتی- تولیدی کاغذ زاگرس در سال جهش تولید دستور تسریع داد و ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات و نصب تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده این طرح به زودی شاهد بهره‌برداری از این مجتمع صنعتی ، تولیدی باشیم.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت  فارس با اشاره به طرحهای بزرگ اثر گذار در جهش تولید  استان اضافه کرد: حمایت از تولید و تلاش برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا در راستای اهداف وزارت متبوع  و از رویکردهای اصلی سازمان در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وجهش تولید است.

وی ‌ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده در کارخانه کاغذ سازی زاگرس بر اساس فناوری، تکنولوژی و دانش روز دنیاست که با بهره‌برداری از این خط تولید، به طور میانگین سالیانه حدود ۸۰ هزار تن انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

ایزدی یادآور شد: در این کارخانه ‌علاوه بر ‌ایجاد خطوط تولید کاغذ، با کاربرد محصولات تولیدی در مصارف عمومی ( ورق، کارتن و تحریر) یک نیروگاه 25 مگاواتی نیز در حال راه‌اندازی است که علاوه بر تولید کاغد، تولید برق نیز خواهد داشت، لذا تلاش برای حضور جدی و توانمند در بازارهای خارجی و فراهم آوردن امکان صادرات محصول به خارج از کشور ازجمله راهبردهای مدیریتی این شرکت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه کاغذ کالایی ‌راهبردی و قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر و به طور کلی صنعت کاغذ جزء صنایع استراتژیک شمرده می‌شود، اظهار کرد: بهره‌برداری از ‌این پروژه و سایر واحدهای بزرگ تولیدی در استان و کشور ‌نیز موجب جهش تولید وتوسعه فعالیت‌های ‌اقتصادی و تولید کالای بومی ‌در راستای فضای کسب و کار بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز