خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

25 درصد از مردم تبریز حاشیه‌نشین هستند/ اکنون اهمیت مسکن بیش از گذشته است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۰۰

استاندار آذربایجان شرقی گفت:‌ به رغم اجرای طرح‌های مسکن هنوز ۲۵ درصد مردم تبریز حاشیه نشین هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در آیین آغاز عملیات ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان شرقی و ۶۰۰ واحد مسکونی طرح برکت تبریز، ‌اظهار کرد: ‌در سال‌های گذشته نیز برخی از طرح های مسکن که در آذربایجان شرقی اجرا شده دارای نقیصه بوده یعنی متناسب با نیازهای مردم نبوده است.

وی ادامه داد: این مسکن ها متناسب با جمعیت هدف نیز نبودند یعنی کشش خانوارها هم به آنها کمتر بوده است.

 پورمحمدی تاکید کرد: البته اکنون چشم امید ما به اجرای طرح های کیفی ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )،  بنیاد برکت و قرارگاه خاتم الانبیا است که اقدامات خوبی انجام داده اند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: اکنون اهمیت مسکن بیش از گذشته بوده و علاوه بر اهمیت اقتصادی و فرهنگی ، از اهمیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار شده است. 

وی افزود: ممکن است در آینده مراکز فرهنگی و سینماها از حالت کنونی خارج شوند ولی مسکن از اهمیت بیشتری برخوردار شود و موضوع کرونا نیز این موضوع را ثابت کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز