خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر:

آتش‌سوزی کوه سیاه دشتستان همچنان ادامه دارد/ دشواری مهار آتش به دلیل صعب العبور بودن منطقه

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۴۴

مدیرکل مدیریت ستاد بحران استان بوشهر گفت: آتش سوزی همچنان در کوه سیاه دشتستان که از عصر دیروز آغاز شده است، ادامه دارد و نیروهای امدادی و مردمی برای خاموش کردن آتش تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر دهقانی در این باره گفت: آتش‌سوزی در کوه سیاه بخش بوشکان دشتستان که بر اثر صاعقه از عصر دیروز آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و نیروهای مختلف از جمله یگان حفاظت منابع‌ طبیعی، حفاظت محیط زیست، عشایر و مردم در حال خاموش کردن آتش هستند.

دهقانی با بیان اینکه پیگیر اعزام بالگرد آبپاش برای مهار آتش هستیم، افزود: آتش سوزی در ارتفاعات است و به دلیل سخت گذر بودن آن اطفای حریق دشوار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: آنطور که از شواهد پیدا است وسعت آتش‌سوزی کم نیست و با توجه به وجود پوشش گیاهی در کوه سیاه وقوع صاعقه باعث آتش گرفتن گیاهان و گسترش آن شده است.

این سومین مورد آتش سوزی در ارتفاعات استان بوشهر در یک هفته گذشته است. نخستین مورد آتش‌سوزی در دهرود بخش ارم دشتستان بود که جمعه هفته گذشته آغاز و صبح سه‌شنبه به طور کامل مهار شد.

بالگرد آب‌پاش برای خاموش کردن این دو مورد آتش‌سوزی نیامد اما مسئولان امیدوارند که برای خاموش کردن آتش کوه سیاه بوشکان اعزام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز