خبرگزاری کار ایران

بمنظور بررسی جنایت هولناک تالش صورت گرفت؛

اعزام نماینده مرجع ملی‌کنوانسیون حقوق کودک برای بررسی پرونده قتل رومینا

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۱۶

نماینده ویژه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک برای بررسی پرونده قتل رومینا به تالش اعزام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک به منظور بررسی ابعاد مختلف جنایت هولناک تالش، سیدکمال عبداللهی اصل مشاور خود را به شهرستان تالش اعزام کرد.

در حکم ماموریت وی به عنوان نماینده تام الاختیار مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک آمده است: در این ماموریت با مراجعه به شهرستان تالش و گفتگو با مقامات قضایی انتظامی و بهزیستی گزارش جامعی از ابعاد مختلف جنایت هولناک و قتل سبوعانه رومینا اشرفی تهیه و ارائه کنید.

رومینا اشرفی متولد ۱۳۸۵ در بخش حویق از شهرستان تالش، دلباخته یکی از پسر‌های همشهری شده بود. به گفته محلی‌ها مخالفت‌های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، آنها را به فکر فرار از منزل وا داشت، اما پیگیری‌های خانواده‌ها به دستگیری آنها از سوی پلیس منجر می‌شود.

به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته، اما به ناچار و بر اساس قوانین به پدر خانواده تحویل داده می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از بازگشت رومینا به خانه، جو حاکم بر خانه نه تنها آرام نمی‌گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور‌تر می شود تا جایی که پدر در روز اول  خرداد با خلوت کردن خانه، گردن رومینای ۱۴ ساله را با داس از تن جدا می‌کند.

به گفته افراد محلی، پدر بعد از قتل فرزند، با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می‌کند و از سوی پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز