خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی فرماندار آستارا خبر داد:

انتقال محکومان ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۸۷

معاون سیاسی امنیتی فرماندار آستارا گفت : 19 محکوم ایرانی از جمهوری آذربایجان از طریق مرز زمینی آستارا به کشور منتقل شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،معاون سیاسی امنیتی فرماندار آستارا گفت : این محکومان که دوران محکومیت خود را در زندانهای جمهوری آذربایجان سپری می کردند امروز وارد شهرستان مرزی آستارا شدند.

سامان ساسانیان افزود : با رایزنی های مقامات قضائیه و وزارت امورخارجه کشورمان زمینه انتقال این محکومان به کشور فراهم شد.

وی اضافه کرد : علت محکومیت این افراد قاچاق مواد مخدر است که در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان میان 2 کشور، محکومان باید ادامه محکومیت شان را در زندان های کشور خود بگذرانند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار آستارا گفت : در کشورهای آسیای میانه و شرق آسیا قوانین و مقررات سختگیرانه ای در زمینه قاچاق مواد مخدر وجود دارد به گونه ای که حتی برای چند عدد قرص استامینوفن کدئین ، آرامبخش و قرص های روانگردان مانند ترامادول و آمفتامین مجازات های سنگینی در نظرگرفته شده است.

سامان ساسانیان افزود : هموطنان در سفر به کشورهای همسایه ، از قوانین آن کشورها آگاهی داشته باشند و هنگام سفر مراقب باشند ، در دام افراد سودجو و فرصت طلب گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز