خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۸۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد در شیراز، خواستار پیش‌بینی‌های لازم برای توزیع یا فروش ماسک در مبادی ورودی و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو از سوی شهرداری شد.

به گزارش ایلنا، مهرزاد لطفی در هشتاد و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ارائه دهندگان خدمات و مردم با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، یک الزام دانست و خاطرنشان کرد که رعایت دستورالعمل‌ها در پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در تمام شرایط و مکان‌ها مد نظر داشته باشند، تاکید کرد، با توجه به راه اندازی مجدد سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری، مردم باید اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و شهرداری نیز با مشارکت بخش خصوصی فرآیندی برای توزیع یا فروش ماسک بین مسافران پیش‌بینی و اعمال کند.

لطفی همچنین گفت: با توجه به بازگشایی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها، برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، برنامه ریزی برای انجام نمونه گیری از کارکنان شاغل در مراکز آموزشی، دانشگاه و دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: لازم است با هدف از سَرگیری فعالیت‌های درمانگاه های خصوصی، بر اساس نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت شبانه روزی درمانگاه های منتخب برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به بازگشت شرایط کار ادارات به دوره قبل از شیوع و همه‌گیری کروناویروس، از 10 خردادماه، توجه بیشتر و دقیق‌تر دوایر مختلف به اجرای اقدامات پیشگیرانه را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز