خبرگزاری کار ایران

رئیس آتش‌نشانی نیشابور خبر داد:

ترکیب رنگ با بنزین داخل حمام دو مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۷۵

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مصدومیت دو نفر به علت ترکیب رنگ با بنزین داخل حمام منزلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سید مهدی حسینی در تشریح این خبر گفت: جوانی که مشغول رنگ زدن اتاق خواب خود بود برای رقیق کردن رنگ با بنزین از فضای بسته حمام استفاده کرده بود که متاسفانه قرار گرفتن آبگرمکن ایستاده در محیط حمام موجب ایجاد کپ انفجاری و سوختگی این فرد و برادر ٧ ساله اش شد. 

وی در این خصوص افزود: با اعلام این حادثه به سامانه ١٢۵ بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ٢ به محل اعزام شدند و آتش ایجاد شده را با استفاده از یک خاموش کننده دستی خاموش کردند. 

حسینی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان از بنزین، تینر، الکل در محیط های بسته و در مجاورت شعله استفاده نکنید، اظهار داشت: با وجود اینکه بارها به مردم تاکید شده است برای جلوگیری از گاز گرفتگی به هیچ عنوان آبگرمکن در محیط حمام نصب نشود ولی باز هم مشاهده می‌کنیم که این کار توسط برخی افراد صورت می‌گیرد و موجب به خطر انداختن جان ساکنین خانه می شود. 

وی با اشاره به اینکه شیشه های اتاق شکسته و داخل اتاق دودزده شده بود، اعلام کرد: بر اثر این حادثه یک جوان ٢٠ ساله و یک کودک ٧ ساله دچار سوختگی شده بودند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز