خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن خبر داد:

کمک یک میلیارد ریالی ذوب آهن اصفهان جهت آزدی زندانیان

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۹۱

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همزمان با ماه مبارک رمضان، یک میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان و 400 میلیون ریال جهت خانواده زندانیان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا امیری خاطرنشان کرد:  این مجتمع عظیم صنعتی در عمر بیش از نیم قرنی خود همواره به مسئولیت های اجتماعی خود توجه ویژه کرده است. این شرکت در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان بزرگترین مجموعه کارگری کشور در آن سالها ، 14 هزار رزمنده را به جبهه اعزام و 286 شهید ، 1400 جانباز و 88 آزاده را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

وی با اشاره به خدمات گسترده این شرکت به جامعه افزود : پیش از شیوع کرونا در ایران، بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن ، آمادگی لازم برای مقابله با این بیماری را کسب کرد و با 120 تخت در خدمت مردم منطقه قرار گرفت .

مدیر روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن یادآور شد: خوشبختانه به تدریج تعداد بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان کاهش یافت که خبر بسیار خوبی است، اما همچنان باید پیشگیری و رعایت مقررات بهداشتی با جدیت تمام انجام شود .

وی ضمن قدردانی از شرکت پویش بازرگان و شرکت های تابعه این مجتمع عظیم صنعتی به جهت مشارکت در این امر خیر اضافه کرد: علاوه بر خدمات بیمارستان ، گروه جهادی فولاد مردان ذوب آهن نیز در منطقه خدمات بسیاری برای مقابله با این بیماری ارائه داد و فعالیت‌های آموزشی وفرهنگی گسترده ای نیز صورت گرفت. همچنین حضور کارکنان روزکار این شرکت در محل کار محدود شد و ضمن غربالگری روزانه کلیه کارکنان ، تمام تجهیزات این کارخانه به صورت روزانه ضدعفونی شد تا روند تولید متوقف نشود.

امیری در خصوص کمک های مومنانه این شرکت گفت : در کنار کمک های خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن که با پشتوانه حقوق این کارکنان از سال 1361 آغاز به کار نموده وسال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک نمود ، 1500 سبد حمایتی نیز در این شرکت آماده شد که به افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا  دچار مشکلات اقتصادی شده اند اختصاص یافت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز