خبرگزاری کار ایران

نیمی از تیم‌ها به ویروس کرونا آلوده‌اند؛

کووید 19و چالش برگزاری یا لغو لیگ 19/ تهدید به انصراف برخی تیم‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۴۶

برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم همچنان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آستانه شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گزارش ابتلا به ویروس کرونا در میان اعضای چند تیم بار دیگر برگزاری ادامه این مسابقات را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

شرط آغاز تمرینات برای از سرگیری مسابقات انجام تست کرونا و عدم ابتلای اعضای تیم ها به این ویروس بود که در همین راستا تیم‌ها یکی پس از دیگری در این تست شرکت می‌کنند.

تا این لحظه در تیم‌های سپاهان، سایپا، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، شهر خودرو و فولاد خوزستان موارد مشکوک ابتلا به کرونا شناسایی شد‌ه‌اند.

اما حادترین وضعیت مربوط به تیم گل‌گهر است که بر اساس اعلام پزشک باشگاه، بین 5 تا 9 عضو نماینده سیرجان وضعیت مشکوکی دارند و همین امر باعث شد تا کل این تیم به قرنطینه برود.

در تازه‌ترین موارد نیز دو تیم شهر خودرو و فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای از مثبت شدن تست کرونای چند تن از اعضای خود خبر داده و به این لیست اضافه شدند.

باید منتظر ماند و دید در شرایطی که حدود نیمی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر به ویروس کرونا آلوده شده‌اند، شرایط برای ازسرگیری مسابقات چگونه خواهد بود؟

ناگفته نماند، 4 باشگاه خصوصی تراکتور، ماشین‌سازی، شهر خودرو و نساجی با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان بار دیگر بر موضع خود مبنی بر نیمه‌تمام ماندن مسابقات تأکید کردند.

البته این باشگاه‌ها که بر لغو ادامه لیگ نوزدهم اصرار دارند، تهدید کرده‌اند از حضور در ادامه مسابقات تا زمان مهیا شدن کلیه شرایط انصراف خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز