خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار یزد عنوان کرد:

اخذ مالیات از مالکان خانه‌های خالی در یزد/ معرفی ۴۵ طرح برای سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۴۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: طبق قانون بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی مکلف است نسبت به اخذ مالیات از خانه‌های خالی برای شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن صادقیان در نشست با شهرداران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: همزمان با وصول آیین نامه اجرایی، این موضوع با حضور دستگاه‌ها خدمات رسان در استان پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که مصوبه دریافت مالیات از خانه‌های خالی به سال ٩٥ بازمی شود، قرار است هر خانه‌ای که بیشتر از ٥ سال خالی از سکنه بوده بر اساس متراژ مالیات پرداخت کند.

صادقیان با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها با مشارکت بخش خصوصی افزود: مطالعات توجیه فنی اقتصادی و زیست محیطی ۴۵ طرح توسط شهرداری‌های استان انجام شده و تا اواسط ماه جاری طرح‌ها جمع‌بندی و برای جلب سرمایه‌گذار معرفی می‌شود.

وی عنوان کرد: مطالعات توجیه فنی اقتصادی و زیست محیطی ۴۵ طرح توسط شهرداری های استان انجام شده و تا اواسط ماه جاری جمع بندی و برای جلب سرمایه گذار معرفی خواهند شد.

به گزارش دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، در نشست یاد شده شهرداران درباره چگونگی استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال ۹۹ و چگونگی تهاتر مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های دولتی با بدهی مالیاتی پیمانکاران شهرداری به امور مالیاتی  بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا، بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ در استان یزد ۴۹۳۱۶ واحد مسکونی خالی از سکنه دارد که این عدد در سال ۱۳۸۵ به تعداد ۲۱۱۶۶ واحد مسکونی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز