خبرگزاری کار ایران

بالایی به ایلنا خبرداد:

بازسازی واحد‌های مسکونی ناشی از سیل کرمانشاه تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۶۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تا پایان خردادماه امسال پرونده بازسازی واحد‌های مسکونی ناشی از سیل به اتمام می رسد.

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا این در باره، گفت: فروردین‌ ماه پارسال بارش‌های بسیار خوبی داشتیم و بیش از ۸۰۰ میلیمتر تقریبا ۲ برابر میانگین چند ساله در استان بارندگی ثبت شد که طی چند توده بارش‌زای قوی آب رودخانه‌ها بالا آمد و منجر به سیل شد.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی در جریان سیل پارسال با وجود اینکه سقف‌شان پایین نیامده بود، اما طبق نظر مهندسان ساختمان‌ها غیرقابل سکونت تشخیص داده شد، که به عنوان منازل تخریبی، بازسازی آنها آغاز شد.

بالایی با بیان اینکه بازسازی یک‌هزار و ۴۲۳ واحد از این تعداد به اتمام رسیده است، گفت: بنابر قولی که از بنیاد مسکن گرفته‌ایم، قرار شده تا پایان خردادماه پرونده بازسازی واحد‌های مسکونی ناشی از سیل به اتمام برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان ادامه داد: یک‌هزار و ۶۷ واحد دیگر نیز در قالب تعمیرات از سیل، آسیب دیده بودند که کار بازسازی واحد‌های تعمیری به پایان رسیده است.

وی در پایان گفت: در مجموع از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتباری که برای حوزه زیرساخت ناشی از سیل به استان اختصاص یافته علیرغم همه محدودیت‌ها با یک تخصیص ۱۰۰ درصدی مواجه بودیم و پروژه‌های آن نیز در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز