خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس خبر داد:

عرضه اوراق گواهی سپرده در شعب بانک توسعه تعاون

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۳۲

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس گفت : اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ سود علی‌الحساب سالیانه 18 درصد در شعب بانک توسعه تعاون استان فارس عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا غلام رضا حسانی زاده گفت : با توجه به صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) از سوی بانک مرکزی، این اوراق هم‌اکنون تا پایان شهریورماه سال جاری به متقاضیان واگذار می شود.

سرپرست مدیریت شعب توسعه تعاون فارس افزود : نرخ سود علی‌الحساب این اوراق 18 درصد بوده و پرداخت سود در مقاطع یک‌ماهه انجام می‌شود. حسانی زاده تصریح کرد : مدت اوراق یک‌ساله بوده و نرخ بازخرید قبل از سررسید، ده درصد سالانه است.

حسانی زاده عنوان کرد : انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) به‌عنوان یکی از راهکارهای جذب منابع سپرده‌ای در اختیار شبکه بانکی قرار دارد که هرساله با مجوز بانک مرکزی، در مقاطعی از سال به متقاضیان و مشتریان بانک قابل‌عرضه است و با توجه به نرخ جذاب سود علی‌الحساب، با استقبال مشتریان مواجه می‌شود.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس یاد آور شد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به همه شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور و استان فارس ، نسبت به تکمیل فرم درخواست گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام، اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز