خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد:

لزوم‌‌ تجهیز و بروزرسانی انبارهای امدادی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۹۷

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان البرز از انبارهای اقماری هلال احمر در مناطق محمدشهر کرج و ساوجبلاغ بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، کریم همتی امروز با حضور هیات همراه از انبار محمد شهر بازدید کرد و گفت: با توجه به همجواری استان البرز با پایتخت و وجود انبار محمدشهر که به عنوان یکی از مهمترین انبارهای لجستیک  کشور در زمینه امداد و نجات محسوب می شود، لازم است تجهیزات این انبار بروزرسانی شود.

وی افزود: توجه بیشتر مسئولان به این امر، موجب آمادگی هرچه بیشتر و بهبود کیفیت خدمت رسانی هنگام وقوع بحران ها خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد : با توجه به مواردی که در خصوص مالکیت این ابنیه وجود دارد به زودی موانع حقوقی انبار پشتیبانی و لجستیک امدادی محمد شهر و هیو استان البرز رفع خواهد شد.

وی افزود: به دلیل جایگاه ویژه این پایگاه اقماری و پشتیبانی آن از استان‌های اطراف در بحران‌های ملی، تلاش می شود به زودی مشکلات فوق مرتفع و تجهیزات انبار ها به نحو احسن تکمیل و حل شود.

محمدباقر خلفی سرپرست جمعیت هلال احمر استان البرز نیز در ادامه این بازدید گفت: دو انبار مهم اقماری کشور در محمد شهر کرج و هیو ساوجبلاغ استان البرز واقع شده است .

وی در ادامه تصریح کرد: در انبار های امدادی جمعیت هلال احمر، اقلام ضروری و امدادی  به منظور پاسخگوی درصدی از جمعیت ساکن منطقه ذخیره سازی می‌شود .

این مقام مسئول اظهار داشت : این اقلام شامل ۱۲ قلم زیستی از جمله چادر، پتو ، والر ، موکت و ۱۰ قلم مواد غذایی شامل کنسروها ، مواد خشک خوراکی و مواد شوینده است.

هدف از این بازدید، بررسی امکانات موجود ، نیاز سنجی و تجهیز انبار های فوق جهت بهرمندی در شرایط بحرانی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز