خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو احتکار شده در جاده مخصوص کرج

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۴۱

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده از یک پارکینگ در جاده مخصوص کرج به ارزش یک هزارو۰۰ ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات خبر کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو احتکار شده، گفت: با توجه به نوسانات قیمت‌خودرو در بازار داخلی‌ که موجّ سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ‌ها و گاراژها شده و التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی، محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر  و کارنکرده را که در یک پارکینگ در حوالی جاده مخصوص کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : در بازرسی از پارکینگ مورد نظر ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده خارجی و داخلی از جمله میتسوبیشی ، دنا، پژو پارس، و ۲۰۶ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند کشف شد.

سردار محمدیان ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان یک هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر  و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز د قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز