خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

فعالیت خبرنگاران در ایام مقابله با کرونا قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۹۳

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خبرنگاران و رسانه های استان قزوین در ایام مقابله با ویروس کرونا حضور فعال و پرشوری داشتند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در جلسه ستاد همدلی و کمک مومنانه که برای تجلیل از خبرنگاران فعال استان در مدت شیوع کرونا برگزار شد، اظهار کرد: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران استان در خصوص کاستی‌ها و کمبودها در این مدت دست به قلم می‌بردند و جامعه را ملتهب می‌کردند وضع بدتری برای کشور و استان رقم می‌خورد.

معاون اقتصادی استاندار افزود: ما به نقش رسانه‌ها در ایجاد نظام اجتماعی، ثبات جامعه و همراهی مسئولان و مردم آگاه هستیم و متوجه هستیم نقش رسانه در توسعه کشور به چه میزان است و امروز در کجای کار قرار داریم.

قبادی بیان کرد: خبرنگاران استان در این مدت، تمام قد و تمام عیار در کنار مسئولان بودند و باید از تلاش‌های آنها برای آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران قزوین در مدت شیوع کرونا با رعایت اخلاق رسانه‌ای در کنار مسئولان بودند، افزود: خبرنگاران استان می‌توانستند در این مدت، انتقادات بیشتری را به مسائل کشور و استان وارد کنند، اما با رعایت اخلاق رسانه‌ای و اصل امانتداری به درستی در کنار مسئولان برای مقابله با بیماری کرونا قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: یک خبرنگار از سه ویژگی ذوق، آموزش و تخصص کاری و مسئولیت اجتماعی برخوردار است و با توجه به این ویژگی‌ها در تمامی مسایل جامعه در زمان جنگ و مشکلات ورود کرده و نقش خود را در پیشرفت، توسعه و ترقی کشور ایفا می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار اضافه کرد: ما در این مدت علیرغم کمبودها و کاستی‌ها شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم که نشان از فهم و درک فعالان رسانه استان و مردم است.

قبادی عنوان کرد: در این دوران حتی یک بیمار پشت درها نماند و همه پذیرش شدند و توجه نظام درمان و بهداشت ما به همه بیماران به شکل یکسان بود.

وی افزود: با تمامی سختی‌ها و مشکلات موجود در این مدت، خبرنگاران درک درستی از موضوع داشتند و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کردند که نشان از فهم و درک بالای آنها است.

این مسئول یادآور شد: یک خبرنگار متعهد ضمن اینکه نگاه انتقادی به موضوعی دارد از نگاه کارشناسانه و موشکافانه نیز غافل نمی‌شود و با فعالیت و پویایی خود، روحیه مطالبه گری را به جامعه تزریق می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به راه اندازی ستاد کمک مومنانه در استان، افزود: این ستاد با یک حرکت مردمی و برپایه یک بستر دینی و اعتقادی شکل گرفت و تلاش شد که برپایه کمک‌های مردمی با همکاری رسانه‌ها و دعوت از عموم مردم فعالیت خود را پیگیری کند.

قبادی با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در استان، گفت: در این طرح،  در مرحله اول ۲۲ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۵ هزار و مرحله سوم ۳۰ هزار سبد غذایی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد که این آمار به جز بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان‌ها و توسط دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز