خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشریح کرد:

تشدید نظارت بر واحدهای پرخطر صنفی همزمان با بازگشایی‌ها در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۴۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازگشایی اصناف پرخطر در آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی پرخطر شیوع کرونا همزمان با بازگشایی این واحدها تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی درستی با بیان این مطلب افزود: پس از سه ماه تعطیلی واحدهای پرخطر، از امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی فروشگاه های زنجیره ای، پاساژها، مجتمع های تجاری، آرایشگاه های مردانه و زنانه، اغذیه فروشان، گرمابه‌ها، استخرهای شنا، مراکز بازی و تفریحی، آموزشگاه های رانندگی، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، قهوه خانه‌ها و تالارهای پذیرایی را جزو این اصناف برشمرد و گفت: کلیه صاحبان و کارکنان این مشاغل باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک برای خود و کارکنان و مراجعان، فاصله چینش صندلی ها و محل استقرار مراجعان را مد نظر قرار دهند.

درستی با بیان اینکه این واحدها توسط کارشناسان هر صنف و نیز ناظران بهداشتی به طور شبانه روزی رصد شده و مورد پیگیری قرار می گیرند، افزود: از مردم می خواهیم هرگونه شکایت را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند و همکاران ما به صورت شبانه روز اماده دریافت شکایات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز