خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی آموزش و پروش استان زنجان؛

امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود/ اولویت آموزش و پرورش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۰۹

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش استان زنجان نحوه برگزاری امتحانات آموزش‌وپرورش برای تمامی مقاطع در مدارس استان زنجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رهبر طوماری امروز با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات در مدارس استان زنجان به دلیل انتشار ویروس کرونا اظهار کرد: ارزشیابی دانش آموزان مقطع ابتدایی به‌صورت توصیفی انجام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش استان زنجان، ادامه داد: هیچ امتحان حضوری برای ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی، پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در مدارس استان زنجان برگزار نمی‌شود.

طوماری،  با اشاره به تأثیر نمرات دانش آموزان پایه نهم در هدایت تحصیلی این دانش آموزان تصریح کرد: تمامی امتحانات دانش آموزان پایه نهم به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش استان زنجان، با بیان اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در امتحانات حضوری در دستور کار قرارداد عنوان کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت دانش آموزان اجرا می‌شود و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان یکی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

طوماری، در پایان با اشاره به برگزاری امتحانات‌دانش‌آموزان پایه دوازدهم به‌صورت حضوری، افزود: امتحانات پایه دوازدهم از 17 خرداد به‌صورت حضوری در مدارس استان زنجان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز