خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه برای سهولت در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی یزد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۷۹

تفاهم‌نامه چهار جانبه درباره مشارکت در امور ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای معلولیت تحت پوشش مدارس استثنایی شهر یزد به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد با اداره کل بهزیستی و آموزش پرورش استثنایی استان تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری در امور ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای معلولیت تحت پوشش مدارس استثنایی شهر یزد که نیازمند استفاده از خودرو مناسب سازی شده هستند امضا کردند.

براساس این تفاهم‌نامه که به امضای غلامعلی سفید رئیس شورای شهر، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، علی محمد عطابخش مدیرکل بهزیستی و مصطفی پایدار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان رسید، دو دستگاه اتومبیل ون مناسب سازی شده در اختیار اداره آموزش پرورش استثنایی استان قرار گرفت.

همچنین بر اساس مفاد تفاهم نامه منعقده، شهرداری متعهد شد دستمزد دو نفر راننده بصورت تمام وقت را پرداخت کند.

طرف مقابل این تفاهم نامه که آموزش و پرورش استثنایی استان است نیز متعهد شد با به‌کارگیری دو راننده واجد شرایط و آشنا به استفاده از بالابر نصب شده،جبران هزینه‌های جاری اتومبیل ها را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، این تفاهم نامه از ابتدای خرداد ماه سال جاری به مدت ۱۵ ماه دارای اعتبار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز