خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ثلاث بابا جانی خبر داد ؛

آب سراب نره‌کانی به تازه‌آباد منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۴۱

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آب سراب «نره‌کانی» برای تقویت آب شرب تازه‌آباد، به این شهر منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه یدالله شکری افزود: با ایجاد واحدهایی در شهرک صنعتی و ساخت و سازهای جدید در داخل شهر نیاز است تا منابع جدید آب به شهر تازه آباد تزریق شود.

وی ادامه داد: سراب نره کانی در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شهر تازه آباد و در ارتفاعات دالاهو این شهرستان قرار داد و آب شرب شهر تازه آباد نیز در سال‌های اخیر از این سراب تامین شده است.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: شبکه انتقال این سراب به شهر تازه آباد در چندین نقطه دچار فرسودگی و شکستگی شده و براساس برآوردهای اولیه، هشت کیلومتر از این خط انتقال نیاز به بازسازی دارد.

شکری افزود: با رایزنی‌های انجام شده معارضین این طرح نیز رضایت داده اند که آب به شهر تازه آباد منتقل شود و اجرای آن در دستور کار قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: سراب نره کانی به طور میانگین حدود ۳۰ لیتر در ثانیه آبدهی دارد.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: هم اکنون آب شرب شهر تازه آباد و چند روستای شهرستان از چشمه میرهومر در ۱۵ کیلومتری شهر تازه آباد تامین ۵۰ لیتر در ثانیه به مدار شبکه توزیع وارد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز