خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد خبرداد؛

تکمیل پل‌های تخریب شده از سیل در خرم‌آباد تا ۲ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۹۱

شهردار خرم‌آباد گفت: پل‌های بهداری، اناری و کمالوند خرم‌آباد که در اثر سیل سال گذشته تخریب شده بودند تا ۲ ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریفی مقدم در این باره گفت: شهرداری خرم‌آباد در کمترین زمان ممکن و انجام عملیات جهادی اقدام به پاکسازی و نظافت شهر، برآورد خسارات ناشی از سیل و ارسال آن به دستگاه‌های مسئول کرد تا اینکه با پیگیری استانداری لرستان مبلغ ۸۲ میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به شهرداری خرم آباد اختصاص یافت.

وی ادامه داد: شهرداری این مبلغ را در قالب ۲۳ پروژه از جمله، احداث پل‌های کمالوند، اناری و بهداری، آسفالت معابر، پاکسازی و لایه روبی زیر پل حاج عمران، ترمیم دیواره‌های تخریب شده ساحلی رودخانه خرم رود و کرگانه و دفع آب‌های سطحی و اجرای راستگرد و چپگرد پل ۹دی کرده است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: ۲ میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی از محل اعتبارات سیل خریداری و تحویل این سازمان شد.

وی افزود: خوشبختانه در سیل مجدد پایان سال ۹۸، به دلیل فعالیت‌های انجام شده مانند لایروبی رودخانه‌ها و پاکسازی زیرپل حاج عمران و اجرای دیواره‌های ساحلی شاهد هیچگونه خسارتی در شهر نبودیم.

شریفی مقدم گفت: ۱۸میلیارد و ۳۰۰ سیصد هزار تومان جهت اجرای پل‌های کناری پل ماسور به شهرداری خرم آباد اختصاص داده شد و متعاقبا پس از انجام مناقصه پروژ‌های مذکور به پیمانکار واگذار و هم اکنون درحال انجام می‌باشند که تاپایان شهریورماه افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: توسعه فصای سبز، ساماندهی سراب شهوا، احداث ساختمان شهرداری منطقه ۲، زیرسازی و جدول گذاری، آسفالت و لکه گیری معابر و مناسب سازی پیاده رو ها، خرید مبلمان شهری، تملک املاک در مسیر تعریض در دستور کار است.

شریفی گفت: شهرداری خرم آباد با وجود ۱۴۰میلیارد تومان قرارداد عمرانی چیزی معادل ۱۸ برابر اعتبارات هفت سال گذشته پروژه عمرانی در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز