خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه خبر داد:

تشکیل بیش از ۱۸۰۰ پرونده تخلف در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۱۱۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۸۰۰ پرونده تخلف طی ۲ ماه گذشته در این استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی اظهار داشت: در ۲ ماه گذشته ۱۸۹۹ پرونده تخلف در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل شده که ارزش جرایم آنها به ۱۲۵ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال رسیده است.

وی افزود: تنها در فروردین ماه ۲۶۸ پرونده تخلف کالا وخدمات به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه، ۸۰ پرونده قاچاق کالا و ارز با ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه و ۶۵ پرونده تخلف بهداشت و درمان به ارزش ۱۳۷ میلیون ریال جریمه تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اردیبهشت شاهد افزایش ۳ تا ۴ برابری تشکیل پرونده‌های تخلف در بخش‌های مختلف بودیم.

شاهی گفت: در بخش کالا و خدمات یک هزار و ۸۳ پرونده تخلف به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۲۳۹ پرونده با ۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و در بخش بهداشت و درمان ۱۶۴ پرونده تخلف بهداشتی با ۲۲۰ میلیون ریال جریمه تشکیل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع جرایم پرونده‌های تخلف در فروردین ماه ۲۵ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال و در اردیبهشت ماه ۹۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: بیشترین تخلفات مشاهده شده در بخش کالا و خدمات شامل عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر به طور جدی بازرسی از نانوایی‌ها به منظور رسیدگی به کیفیت پخت نان و رعایت موازین بهداشتی در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز