خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی صورت گرفت؛

شهردار شیراز عید فطر را به شهرداران و شهروندان کلانشهرهای اسلامی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۱۰۹

شهردار شیراز با ارسال پیامی عید سعید فطر را به شهرداران و شهروندان پایتخت‌ها و کلانشهرهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز در پیام حیدر اسکندرپور به شهرداران و شهروندان کوالالامپور، دوشنبه، جاکارتا، سورابایا، مسقط، دوحه، کابل و اسلام آباد، دمشق، بیروت، آلماتی و نورسلطان، بیشکک، باکو، تاشکند، استانبول و گروزنی (ایالت مسلمان نشین کشور روسیه) آمده است:

به نمایندگی از شهروندان شیراز و از جانب خودم، فرا رسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و شهروندان محترم‌تان صمیمانه تبریک عرض می کنم. امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا رمضان متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و بر خلاف سال‌های گذشته نمی‌توانیم عید را در اجتماعات بزرگ و کنار هم جشن بگیریم.

به رغم این خسران اما چالش‌های موجود این فرصت را نیز برای امت اسلامی فراهم کرد تا چهره واقعی اسلام به عنوان دین نوع دوستی و مبتنی بر ارزش‌های مهربانی و نیک خواهی را به نمایش بگذارند. هم کیشان ما در سراسر جهان به ویژه در کشورهایی که مسلمانان در اقلیت هستند، از طریق انفاق و دیگر اقدامات خیرخواهانه به دوستان، همسایگان و هم وطنان نیازمند خود فارغ از نژاد، زبان و دین یاری رساندند.

ضمن آرزوی همبستگی و اتحاد بیشتر جهان اسلام برای تحقق صلح و دوستی در سراسر کره خاکی، امیدوارم با توجه به نقش کلیدی مدیریت شهری و حکومت‌های محلی در مواجهه با چالش‌های مشترک بشری بتوانیم با توسعه روابط و همکاری‌های فی‌مابین در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز