خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

هر زمان ایران بخواهد موشک‌های جمهوری اسلامی بر سر صهیونیست‌ها فرود می‌آید

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۴۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها دیگر در سرزمین خود امنیت ندارند و موشک‌های جمهوری اسلامی هر زمان بخواهد بر سر آنها فرود می‌آید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر افزود: شرایط دشمنان هر روز وخیم‌تر می‌شود و صهیونیست‌ها کم کم در می‌یابند که سرزمین‌های اشغالی جای زندگی برای آنها نیست.

وی اضافه کرد: امروز مقاومت اسلامی وحدت و انسجام مضاعفی پیدا کرده و هر روز شاهد افزایش این وحدت و همدلی هستیم و این وحدت در نماز عید فطر تقویت می‌شود.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به سال جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، عنوان کرد: امیدواریم مسئولان و مدیران با همت و تلاش مضاعف، پای کار بیایند تا جهش تولید که دغدغه رهبر فرزانه انقلاب است را با جدیت بیشتر، پیش ببریم.

امام جمعه قزوین به کارهای جهادی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: مردم با احساس مسئولیت به میدان آمدند و در استان قزوین نیز اقدمات مالی و جهادی مردم، مثالزدنی بود و کمک بسیار زیادی برای همه کسانی که در شرایط سخت قرار گرفته بودند شد و امیدواریم این حرکت با محوریت مساجد، مصلاها و متدینین ادامه یابد.

حضرت حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: در ماجرای بیماری کرونا دیدیم که بسیاری از کشورها به ملت خود احترام نگذاشتند و مردم را طبقه‌بندی و دسته‌بندی کردند و بخشی از جامعه را با بیماری رها کردند اما در جامعه ما، همه اقشار پای کار آمدند و در کنار تیم‌های پزشکی به فریاد بیماران رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه شهادت استوار یکم شهید میلاد خسروی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهید والامقام توسط اشرار به شهادت رسید و یاد و خاطره ایشان و همه کسانی که در این ایام به دلیل بیماری کرونا از بین ما رفتند را گرامی می‌داریم و برای آن عزیزان از خدای متعال طلب غفران و رحمت می‌کنیم.

حضرت حجت الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: طبق کلام امیرالمؤمنین(ع) کمترین چیزی که در روز عید فطر نصیب روزه‌داران می‌شود، غفران گناهان گذشته به جز حق‌الناس است و پس از آن تأکید می‌کنند بروید برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

امام جمعه قزوین یادآور شد: وقتی برای برپایی نماز عید فطر آماده می‌شوید، فکر کنید در پیشگاه خدا حاضر شده‌اید و به این فکر کنید که عمر خود را کجا صرف کرده‌اید، جوانی خودتان را در چه مسیری گذرانده‌اید و مال خود را از کجا بدست آورده‌اید و در چه مسیری هزینه می‌کنید.

نماز عید فطر در استان قزوین با رعایت فاصله‌گذاری و اصول بهداشتی و استقبال با کشوه مردم در خیابان شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز