خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز ٰرخ داد؛

خسارت شدید تندباد به واحد‌های مسکونی و تاسیسات برق آمل

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۱۷

فرماندار آمل گفت: تندباد ۹۴ کیلومتری به واحد‌های مسکونی و تاسیات برق آمل خسارت شدیدی وارد کرد.

به گزارش ایلنا، سید جعفر رسولی گفت: براساس اعلام ایستگاه‌های هواشناسی وزش تندباد اواخر شنبه شب و بامداد یکشنبه در آمل حدود ۹۴ کیلو متر بر ساعت برآورده شده است.

رسولی افزود: بر اثر تندباد شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر برساعت به سقف بیش از ده‌ها واحد مسکونی، انباری، برخی واحد‌های تجاری و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی گفت: آمار‌های دقیق خسارت‌های وارد شده به بخش‌ها و مناطق شهرستان توسط بخشداران ۵ گانه آمل در حال برآورد است و بزودی اعلام می‌شود.

رئیس اداره برق شهری شرق و غرب آمل نیز گفت: وزش تند باد دیشب خسارت‌های شدیدی به تاسیسات برق وارد کرد و سبب قطع برق منازل و واحد‌های کسبی حدود ۴۰ روستای این شهرستان شد.

رئیس اداره توزیع برق شرق آمل نیز افزود: شکسته درختان و پرتاب سقف برخی خانه و تابلو‌های تبلیغاتی در مسیر خطوط فشار برق باعث پاره شدن سیم‌های فشارضعیف و قوی انتقال برق در این منطقه شد.

باقری گفت: حدود ۱۲ اکیپ توزیع برق شرق آمل از شب گذشته تاکنون درتلاش برای برقرارکردن روستا‌هایی که دچار خاموشی شدند، فعال است.

رئیس اداره توزیع برق غرب آمل گفت: ۱۰ گروه از عوامل امدادی این اداره برای رفع خرابی‌های برق ناشی از تندباد شدید شنبه شب و بامداد یکشنبه در این منطقه اعزام شدند.

رضافیاض افزود: با تلاش تیم‌های امدادی و ماموران برق رسانی در منطقه امیدواریم برق روستا‌های قطع شده و برخی مناطق شهری تا ظهر و نهایتا عصر یکشنبه وصل شود.

شهرستان آمل با حدود ۴۱۵ هزارنفر جمعیت با ۵ بخش مرکزی، امامزاده عبداله، لاریجان، دابو و دشت سر در ۷۰ کیلومتری با ساری مرکز مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز