خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش رگباری باران در اکثر مناطق کشور/ پدیده گردوخاک در غرب و جنوب غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۷۹۱

کارشناس سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی و آب و هوای دو روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در سواحل خزر، غرب، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز با تشکیل توده گروخاک در کشور عراق و هدایت آن به سمت کشور ما، در اواخر روز در غرب و جنوب غرب کشور پدیده گردوخاک خواهیم داشت.

رفیعی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و وزش باد خواهد داشت. همچنین در اوایل شب باران پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس ادامه داد: روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است، اما بارش خفیف باران در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: طی سه روز آتی، در شمال غرب، غرب و نوار شرقی کشور وزش باد شدید گزارش شده است که باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

رفیعی درباره تغییرات دمایی گفت: در سواحل شمالی، ۱۲ تا ۱۸ درجه هوا سرد می‌شود، اما از روز سه شنبه افزایش دمای ۵ تا ۸ خواهند داشت. همچنین در سایر نقاط کشور روند افزایش دمای تدریجی تا هفته آتی ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در این روز‌ها دریای خزر به سب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز