خبرگزاری کار ایران

باشگاه تراکتور اعلام کرد؛

تراکتور از یکشنبه استارت می‌زند/ تست کرونای تراکتوری‌ها منفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۵۱۱

مسئولان باشگاه فوتبال تراکتور تبریز از بازیکنان خود خواسته‌اند روز شنبه در تبریز حاضر باشند تا روز یکشنبه تمرینات تیم از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای تیم تراکتور در تهران آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتند و قرار است به زودی کار خود را برای ادامه لیگ برتر آغاز کنند.

بر این اساس کادر فنی تراکتور به بازیکنان این تیم اعلام کرده حداکثر تا روز شنبه خود را به تبریز برسانند تا از روز یکشنبه تمرینات شان را شروع کنند.

 تراکتوری ها قصد دارند محل تمرین خود را روز شنبه ضد عفونی کنند و همچنین هر روز آزمایش غربالگری از بازیکنان خود بگیرند تا در فضایی سلامت تمرینات شان را برگزار کنند.

 اشکان دژاگه و ۲ بازیکن خارجی تراکتور، متشکل از حمزاوی و جفرسون یوری که در ایران حضور ندارند، هم باید در روزهای آینده به ایران برگردند، اما هنوز زمان بازگشت آنها مشخص نیست.
                                                 تست کرونای تراکتوری ها منفی شد

ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتورضمن اعلام این خبر گفت: اعضای تیم فوتبال تراکتور چهارشنبه هفته گذشته برای شروع تمرینات و بازی‌های لیگ برتر تست کرونا دادند که در نهایت مشخص شد که تست همه تراکتوری‌ها منفی است و هیچ کدام از آنها به این ویروس مبتلا نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز